چهارمین نشست مشورتی کارگروه انتخاب

مدیران و کارمندان بسیجی

 تراز انقلاب اسلامی بنیاد برگزار شد

چهارمین نشست کارگروه مشورتی کمیته انتخاب کارمند تراز انقلاب اسلامی در بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه در سالن جلسات مرکز مقاومت بسیج بنیاد برگزار شد.

به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب را فصل‌الخطاب انتخاب معیارها و شاخص‌های کارمندان خواند و گفت: بخشی از متن بیانیه، کارمندان دولت را به قرار گرفتن در تراز و ریل انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و اهداف دولت اسلامی ملزم کرده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز دومین همایش انتخاب کارمند تراز انقلاب که شهریورماه امسال همزمان با آغاز هفته دولت (روز کارمند) در دو سطح مدیران و کارمندان انجام می‌شود، همسو با اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی بوده و در انتخاب مدیران و کارمندان تراز انقلاب بر پایبندی بر اصول و  ارزش‌های حاکم بر انقلاب و دفاع مقدس تأکید دارد.
در ادامه این نشست بهروز بزرگی معاون علمی و پژوهشی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از برگزاری منظم جلسات خبر داد و خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی که در جلسات کارگروه احصاء خواهد شد، مبنا و اساس انتخاب کارکنان و مدیران بسیجی بنیاد خواهد شد.
وی در پایان این نشست ضمن جمع‌بندی اقدامات انجام شده و ارائه گزارشی کوتاه از نقطه نظرات اعضای کارگروه در جلسات گذشته، توضیحاتی پیرامون چگونگی برگزاری دومین همایش کارمند تراز انقلاب در شهریور ماه سال جاری ارائه کرد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,